torsdag, juni 07, 2012

Lidt tøj til mig :)

Jeg tror at jeg har slået rekorden for nyt (hjemmesyet) tøj til mig selv, vi er "kun" i juni og jeg har allerede lavet en del ("en del" er efter mit målestok, for det plejer at være babyer/børn som står for skud).
Det er blevet en tradition for mig at lave disse bukser hver sommer, det er i hvertfald 3. sommer i træk - og det er samme model som sidste år, med bindebånd, som havde den bedste pasform.
I år er det nye at der er sat perler for enden af snorene, de er hapset fra Viggas perlesortiment.

Hvidt hør.
Disse blev klippet og overlocket sidste sommer!


Stof fra Stof&Stil
Jeg har efterfølgende set at de har en lys/pastel/grå variant som jeg overvejer at købe også
- man skal jo også have bukser på de mere neddæmpede dage?


Nederdel med svej i vintagestof.
Også klippet sidste sommer.
Denne nederdel emmer af efterår/vinter,
men jeg kunne ikke vente med at prøve modellen af.
Det er svært at se hvor syningerne er, men det er denne, uden lommer og bindebånd.


Og så har jeg også et par gule hør knickers som jeg klippede og overlockede sidste sommer, de skal liiiige syes sammen. Men det kan nemt tage nogle år har jeg erkendt ;)

1 kommentar:

Mor sagde ...

Jeg tønker at du har en moar der ville passe rigtig godt ned i sådan en nederdel :D